Subject: RE: Täitmisregistri põhimääruse kooskõlastamiseks esitamine
From: "RAB rahapesu" <[email-masked]>
To: "info.jm"
Date: Fri, 29 Dec 2023 09:47:30 +0200

Tere

Rahapesu Andmebüroo on esitanud oma märkused ja ettepanekud „Täitmisregistri 
põhimäärus“ eelnõu ja selle seletuskirja kohta Rahandusministeeriumile, 
mistõttu eraldiseisvat tagasisidet eelnõude infosüsteemi kaudu ei edasta.

Lugupidamisega

  <https://fiu.ee/sites/default/files/2021-10/RABlogo.jpg>

Rahapesu Andmebüroo | Estonian Financial Intelligence Unit
Pronksi 12, Tallinn |  <https://www.fiu.ee/> www.fiu.ee  |  Tel 6960 500, 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 14, 2023 10:02 AM
To: RAB rahapesu <[email-masked]>; Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit <[email-masked]>; Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>
Subject: Täitmisregistri põhimääruse kooskõlastamiseks esitamine

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 02.01.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/def1d80a-98a5-4a7c-b097-eb1c92ac6ed6

Pealkiri: Täitmisregistri põhimäärus

Registreerimise kuupäev: 14.12.2023

Registreerimise number: 8-1/8035.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.